Office Manager (Gent)
22/06/2021

Région: Flandre orientale
Fonction: Support
Environnement: Cabinet de conseil
Matières: Autre matière
Job Type: Temps Plein
Contract Type: Durée indéterminée
Votre référence: LexGO22/06

Met Nonzerosum zijn we dé specialist in werving & selectie van juridische profielen alsook het inzetten van interim juristen bij heel diverse bedrijven en organisaties. Vanuit een positieve groei zijn we op zoek naar een Office Manager voor ons kantoor te Gent.

Tout Montrer
Tout Fermer


Met nonzerosum (www.nonzerosum.be) zijn we gericht op 3 pijlers:

  • Juridische ondersteuning/advies 
     
  • Interim juristen en paralegals
     
  • Werving & selectie en Executive Search van juridische profielen


We zijn uitgegroeid tot de toonaangevende partner in het segment van juridische ondersteuning en daarbij zo actief over het hele land in de breedte van het aantal sectoren en type organisaties.

Wij staan voor expertise, duurzaamheid, loyauteit en passie. Deze vier waarden zijn cruciaal voor ons. Het geheel resulteert in een efficiënte en maximaal borgende context om voor zowel de klant als de kandidaat de juiste invulling te kunnen uitwerken. Daarom streven wij naar een lange termijnrelatie met onze klanten en vertrouwen juristen erop om met ons te werken.

Als Office Manager werk je in een dynamisch jong team en wordt je de rechterhand van het management:

  • Ben je verantwoordelijk voor de boekhouding op kantoor: opmaken en uitsturen van facturatie, nakijken van leveranciers facturen, overzichten maken, betalingen opvolgen, rappels versturen, opvragen gegevens bij klanten en juristen, verwerken mailbox, etc.
     
  • Volg je de administratieve afhandeling van projecten en vacatures mee op: opmaken van offertes en orders, ondertekenen van offertes (digitaal en offline), klassement van allerhande documenten en informatie, agendabeheer etc. 
     
  • Zal je nieuwe medewerkers verwelkom en ben je verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe medewerkers: het zorgen voor een gsm-abonnement, badges, emailadres etc. 
     
  • Help je mee HR zaken op te volgen van de medewerkers en juristen in het team. Fungeer je als vertrouwenspersoon van de consultants. 
     
  • Ben je de keyaccount van onze Tool: aanmaken van klanten accounts, kandidaten accounts en vacatures, toezien op het juiste gebruik van de tool, proactieve communicatie met onze IT’er voor het opvolgen van de Tool, etc. 
     
  • Coördineer je mee projecten in het kader van marketing.
     
  • Geef je algemene ondersteuning aan het team en het management.
     
  • Werk je in een vertrouwelijke omgeving en handel je met de nodige discretie. 
     
  • Heb je een nauwe samenwerking met het hele team en rapporteer je aan het management. 
  • Je hebt minimum een bachelor diploma behaalde in een economische richting (officemanagement, bedrijfsmanagement, accountancy-fiscaliteit) of Master Handelswetenschappen.
     
  • Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie als Office Manager.  
     
  • Je bent Nederlandstalig. 
     
  • Je bent een open, dynamisch en communicatief persoon en hecht veel belang aan teamspirit.
     
  • Je bent iemand met drive die professioneel, discreet en resultaatsgericht werkt.
     
  • Je houdt van je job en pakt deze met een glimlach aan. 
     
  • Je kan proactief te werk gaan en geeft je job mee vorm. 
  • We zijn een groeiende en dynamische KMO met een jong en hecht team in een familiale sfeer.
     
  • We werken hard maar houden ook van een goede dosis  humor. 
     
  • Er zijn doorgroeimogelijkheden en kansen op persoonlijke ontwikkeling.
     
  • Een full servicekantoor, met bedrijfsrestaurant en prachtig uitzicht op het Guldensporenpark.
     
  • Zeer makkelijk te bereiken met ligging naast E40 te Guldensporenpark 120, 9820 Merelbeke (Gent).
     
  • Full time (of minimaal 4/5) bediende contract met een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegalevoordelen
     o.a. maaltijdcheques, PC, verzekeringen, GSM abonnement, etc.
     
  • Een 40 uren werkweek met naast de wettelijke vakantiedagen (20) ook 12 ADV dagen.

Intéressé(e) ?

Indien interesse, stuur je cv naar [email protected]. Vermeld de referentie "LexGO22/06".

Vragen? Bel ons gerust op 0474/756520.

Contact: Stephanie Blommaert.

 

Vacature Office Manager - Vlaanderen, Merelbeke - vind alle vacatures voor legal interim managers, bedrijfsjuristen, legal consultants, fiscalisten en advocaten op www.lexgo.be - de website voor jobs in tax en legal in België en Luxemburg!
 

 

Voir les autres annonces de Nonzerosum

Voir aussi des annonces dans la même fonction: Support

Voir aussi des annonces dans les mêmes matières: Autre matière

Voir aussi des annonces dans les mêmes fonctions et localisations: Support (Flandre orientale)

Toutes les offres

Offres d'emploi à la une

Junior associate Corporate...

Junior associate Corporate Finance

Read more
Notarieel Jurist - Veurne

Notarieel Jurist - Veurne

Read more
Associate EU Cybersecurity,...

Associate EU Cybersecurity, Data & Privacy (2 to 3 years of experience)

Read more
Juriste notarial avec...

Juriste notarial avec expérience

Read more
Advocaat Vermogensplanning...

Advocaat Vermogensplanning - Brussel

Read more
Pas afgestudeerde master...

Pas afgestudeerde master rechten of notariaat (M/V/X)

Read more
Stagiair-advocaat...

Stagiair-advocaat omgevingsrecht

Read more
Legal Recruitment Consultant

Legal Recruitment Consultant

Read more
Advocaat sociaal recht...

Advocaat sociaal recht (voltijds of 4/5) - Kortrijk

Read more
Head of Compliance -...

Head of Compliance - Corporate Banking Branch

Read more

LexGO Network