Administratieve medewerker

Administratieve medewerker
Région: Antwerpen
Expérience nécessaire: Aucune
Secteur d'activité: Notariat
Réf: LexGO(FN4)206
Contrat: Durée indéterminée (Temps plein)

Description de la société

Middelgroot familiaal kantoor van 2 notarissen in het centrum van Wilrijk (Antwerpen). Aangename en dynamische werkomgeving


Je rol :

Als administratieve medewerker sta je in voor de administratieve ondersteuning binnen diverse domeinen, meer bepaald : 

  • je verzorgt het eerste contact met cliënten, zowel telefonisch, via e-mail als aan de onthaalbalie op kantoor;
  • je assisiteert in de behandeling van de correspondentie en het agendabeheer;
  • je staat in voor de aanmaak van de dossiers, inlezen ID-kaarten en het opstarten van opzoekingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor bestellen van kantoormateriaal.

Je profiel : 

  • Je bent goed Nederlandstalig;
  • Goede kennis van courante software (outlook, word, excel);
  • Ervaring in het notariaat is een pluspunt;
  • Je hebt sterk ontwikkelde communicatievaardigheden;
  • Vanwege jouw breed takenpakket ben jij leergierig en veelzijdig;
  • Je werkt punctueel en efficiënt met zin voor detail en kwaliteit;
  • Je bent goed georganiseerd en kan zelfstandig werken;
  • Je kan je gemakkelijk integreren in een team en houd van het contact met klanten;

Wij bieden : 

  • een contract van onbepaalde duur, voltijds of deeltijds en gzonde work-life balance in uurrooster;
  • een correct loon in overeenstemming met je ervaring en verantwoordelijkheden;
  • talrijke voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor : oa. maaltijd- en ecocheques, hospitaliesatieverzekering;
  • een aangename omgeving met opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.  

 

Bij interesse graag uw sollicitatiebrief en motivatie naar notaris Emmanuelle Riems: er@notdrr.be

Google Maps
Google Maps