Fednot est l’association professionnelle du notariat. Grâce à l’investissement quotidien de près de 200 collaborateurs, elle permet aux notaires d’offrir des services de qualité aux citoyens dans les moments essentiels de leur vie. Fednot joue un rôle de pionnier avec une large gamme innovante de services et de solutions sur mesure. Les études notariales peuvent faire appel à nous pour des conseils juridiques, du soutien en matière de logiciels, des conseils pour la gestion de leur étude ainsi que des solutions RH.
Nos bureaux sont situés en plein cœur de Bruxelles, à proximité immédiate de la gare Centrale. Nous offrons un environnement de travail agréable et stimulant où les initiatives ont largement leur place.
De Vlaamse Raad van het Notariaat (Vlanot) maakt deel uit van Fednot, de Federatie van het Notariaat. Bij Vlanot ligt de nadruk op twee cruciale pijlers: de voortdurende ontwikkeling van notarissen en hun medewerkers en het nauwgezet volgen van regionale wetgeving.
We bieden een breed scala aan opleidingen aan voor zowel (kandidaat-)notarissen, stagiairs, en medewerkers van juridische en niet-juridische achtergronden. Ons aanbod strekt zich uit van juridische cursussen tot trainingen gericht op het aanscherpen van management- en soft skills.
Bovendien volgen we bij Vlanot de Vlaamse regelgeving op de voet en onderhouden we nauwe contacten met diverse Vlaamse administraties en beleidsmakers. We vertalen deze wetgeving naar heldere commentaren en praktische tools voor notariskantoren. Onze modellen dienen als inspiratiebron voor de dagelijkse notariële praktijk.
Momenteel zijn wij op zoek naar een Jurist (voltijds, Brussel en telewerken).
Wij verwelkomen je graag in een energiek en jong (van geest) team om samen te werken op uitdagende en interessante projecten. Creativiteit en zin voor initiatief worden hier aangemoedigd. Bovendien bieden wij een competitief salarispakket aan met extralegale voordelen en de mogelijkheid tot opleidingen.
Je werkt voor 40% van je tijd op ons kantoor in het bruisende hart van Brussel en voor 60% vanuit huis. Zo geniet je van optimale flexibiliteit.
Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op het wissen van uw gegevens, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.