Customer Care Consultant (team deurwaarders)

 Customer Care Consultant (team deurwaarders)
Région: Wilrijk
Expérience nécessaire: 2 ans
Secteur d'activité: Entreprise
Contrat: Temps plein

Description de la société

Organi werd opgericht in 1977 en is sindsdien een gevestigde waarde in de IT-sector geworden. We zijn een autonoom en Belgisch bedrijf gespecialiseerd in software, hardware en algemene IT-services.

Ons doel? Het verbeteren en automatiseren van bedrijfsprocessen in middelgrote ondernemingen actief in handel & industrie, boekhouding & accountancy, logistiek & douane of de gerechtsdeurwaarderswereld. Zo werken bijvoorbeeld Atlas Copco, Houthandel Verellen, Meiko, Zuidnatie en Gerechtsdeurwaarderskantoor Robert met onze software.


We zijn bij Organi op zoek naar een Customer Care Engineer om ons gerechtsdeurswaardersteam te versterken. Heb je al enkele jaren ervaring in een IT-functie en/of in de wereld van deurwaarders? Hou je ervan om mensen verder te helpen? Dan ben jij de man of vrouw die wij zoeken!

Wie zijn wij?

Organi is actief op de markt sinds 1977 en is een gevestigde waarde in de IT-sector.
We zijn expert in sectorspecifieke totaaloplossingen: business software en IT-services.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een diploma hoger onderwijs en hebt intussen al enkele jaren werkervaring, gecombineerd met voldoende IT-kennis en/of skills in klantenservice. Ervaring in de wereld van gerechtsdeurwaarders (of dergelijke) is een pluspunt.
  • Je bent administratief en communicatief sterk en kan je perfect uitdrukken in het Nederlands. Frans is een troef!
  • Je haalt voldoening uit het oplossen van (soms complexe) vraagstukken en het tevredenstellen van klanten.
  • Je bent stressbestendig en kan meerdere dossiers tegelijk opvolgen zonder het overzicht te verliezen.
  • Je hebt een sterke verantwoordelijkheidszin en neemt initiatief wanneer prioriteiten verschuiven of deadlines naderen.
  • Je bent een betrokken teamplayer die actief samenwerkt, feedback vraagt én deelt, en bijdraagt aan een positieve teamsfeer.

Hoe zal jouw werkdag als Customer Care Consultant eruitzien?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten van ons softwarepakket TAGOR en beantwoordt hun vragen over onze software (voornamelijk via ons online klantenportaal).
  • Je voert testen uit en helpt klanten verder door het issue zelf op te lossen al dan niet in samenwerking met een van je collega's (developer en/of consultant).
  • Je volgt nauwgezet incidenten en verzoeken op na de installatie van onze software bij de klanten. Je neemt daarbij geregeld de telefoon om rechtstreeks naar hen te bellen, actief te luisteren en tot een oplossing te komen.
  • Je verdiept je in onze softwareapplicaties met als doel ze beter te begrijpen en zo ook de klanten gemakkelijker verder te kunnen helpen.
  • Je houdt nauwkeurig je tijdsregistratie en klantprestaties bij in onze interne tools.

Wat heeft Organi jou te bieden?

  • Een aantrekkelijke verloning aangevuld met mooie voordelen: bedrijfswagen, laptop, flexibel werken, thuiswerk, 6 extra vakantiedagen, anciënniteitsverlof, groeps- & hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques…
  • Een recent vernieuwde HR-policy, die volledig is aangepast aan het moderne werken. Bij Organi hechten we namelijk veel belang aan een goede work-life balance!
  • Een gezonde KMO in Wilrijk met een open en informele bedrijfscultuur.
  • Verantwoordelijkheid en vrijheid, maar uiteraard met de juiste begeleiding vanaf de start. Zo kan je je eigen ding doen en je talenten verder ontwikkelen.
  • Last but not least: 92 toffe collega’s en veel fun tijdens onze extra activiteiten!

Google Maps
Google Maps