Dossierbeheerder vennootschapsrecht

Dossierbeheerder vennootschapsrecht
Région: Antwerpen
Expérience nécessaire: Un an
Secteur d'activité: Notariat
Réf: LexGO(FN4)211
Contrat: Durée indéterminée (Temps plein)

Description de la société

Waarom werken bij Deckers Notarissen? Deckers Notarissen is een groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en een 40-tal medewerkers. Het notariaat biedt een 37,5-urige werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. 

Binnen ons notariaat staan persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.


Functieomschrijving

In deze functie zal je zelfstandig dossiers beheren alsook akten opstellen voor alle soorten vennootschapstransacties, zoals onder meer oprichtingen, de aanpassing van statuten, transacties in het eigen vermogen, alle soorten herstructureringen, ontbindingen en omzettingen zowel nationaal als internationaal. Je detecteert de behoeften van cliënten en werkt hiervoor concrete oplossingen uit. Op regelmatige basis neem je deel aan het teamoverleg vennootschappen waarbij je samen met de collega's de wetgeving op de voet volgt en nieuwe ontwikkelingen deelt.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding. Je hebt bij voorkeur een juridische opleiding afgerond en werkervaring opgedaan in een gelijkaardige functie. Je kan efficiënt en stressbestendig omgaan met deadlines en bent in staat om zowel op zelfstandige basis te werken als in teamverband. Overigens streef je een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt. 

Wat bieden wij?

Een functie als dossierbeheerder binnen de cel vennootschappen. Je maakt deel uit van een hecht team binnen een open en communicatieve werksfeer waarbij je zo nodig verder opgeleid zal worden door ervaren collega's. We bieden een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, ecocheques en een GSM abonnement. De mogelijkheden tot thuiswerk en glijdende uren zijn bespreekbaar op basis van kennis, ervaring en je groeipad binnen het kantoor.  We bieden een aangename werkomgeving, voorzien van alle tools om in de beste omstandigheden te kunnen werken. Er zijn diverse opleidingsmogelijkheden en er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Op regelmatige basis organiseren we afterwork activiteiten waar je vrijblijvend aan kan deelnemen. De werkplek is vlot bereikbaar met de wagen, de fiets en het openbaar vervoer. 

Een blik achter de schermen?

Niets beter dan ons team zelf aan het woord te laten. Bekijk onze video via de website www.deckersnotarissen.be/vacatures en maak kennis met ons enthousiast team!  

Wil je deel uitmaken van ons team?

We ontvangen graag je sollicitatiebrief en CV met foto per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Bij vragen over deze vacature kan je contact opnemen via het telefoonnummer 03/425.27.83.


Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

Een eerste screening zal plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager. Een tweede gesprek zal plaatsvinden met de notarissen en de office manager. 

Google Maps
Google Maps