Assistent dossierbeheerder

Assistent dossierbeheerder
Région: Antwerpen
Expérience nécessaire: Aucune
Secteur d'activité: Notariat
Réf: LexGO1804(FN3)238
Contrat: Durée indéterminée (Temps plein)

Description de la société

Waarom werken bij Deckers Notarissen? Deckers Notarissen is een groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en een 40-tal medewerkers. Het notariaat biedt een 37,5-urige werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. 

Binnen ons notariaat staan persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.


Functieomschrijving

In deze sleutelrol zal je de dossierbeheerders en de notarissen ondersteunen op praktisch en administratief vlak. 

Als assistent dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de aanmaak van het fysieke en elektronische dossier. Je zorgt ervoor dat partijen, het goed en de desbetreffende takenlijst worden toegevoegd aan het dossier. Dossierbeheerders ondersteun je bij het uitvoeren van de vereiste opzoekingen voor het verlijden van de akte bv. Kadaster, OVAM, stedenbouw, pandregister, kadastraal uittreksel, KLIP, KLIM,…Hierbij sta je regelmatig in contact met verschillende overheidsinstanties en kantoren rechtszekerheid. Je controleert alle ontvangen antwoorden n.a.v. de gedane opzoekingen en stuurt tijdig bij waar nodig. Je waakt over de naleving van formaliteiten en het respecteren van de wettelijke termijnen.

Op basis van het eigen groeipad en de opgebouwde kennis bestaat er een mogelijkheid om je vakdomein uit te breiden met bv.  een uitbreiding van je taken bij de voorbereiding van bepaalde krediet- of verkoopakten.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding. De opleiding rechtspraktijk werd succesvol afgerond en je hebt bij voorkeur werkervaring opgedaan in een gelijkaardige functie. Je kan efficiënt en stressbestendig omgaan met deadlines en bent in staat om zowel op zelfstandige basis te werken als in teamverband. Overigens streef je een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt. 

Wat bieden wij?

Een gespecialiseerde en gevarieerde functie binnen het kantoor. Je maakt deel uit van een hecht team binnen een open en communicatieve werksfeer waarbij je opgeleid zal worden door een ervaren collega. We bieden een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, ecocheques en een GSM abonnement. De mogelijkheden tot thuiswerk en glijdende uren zijn bespreekbaar op basis van kennis, ervaring en je groeipad binnen het kantoor.  Op regelmatige basis organiseren we afterwork activiteiten waar je vrijblijvend aan kan deelnemen. De werkplek is vlot bereikbaar met de wagen, de fiets en het openbaar vervoer.

Een blik achter de schermen?

Niets beter dan ons team zelf aan het woord te laten.
Bekijk onze video via de website https://lnkd.in/eKegThip en maak kennis met ons enthousiast team!  

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

Een eerste screening zal plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en de directe collega. Een tweede gesprek zal plaatsvinden met de notarissen en de office manager.

Google Maps
Google Maps