Dossierbeheerder courante dossiers

Dossierbeheerder courante dossiers
Région: Kruibeke
Expérience nécessaire: Aucune
Secteur d'activité: Notariat
Réf: LexGO/NJ
Contrat: Durée indéterminée (Temps plein)

Description de la société

Ons kantoor in het mooie Bazel wil met luisterend oor en kennis ter zake ten dienst staan van de mensen. Onze groene en rustige werkomgeving is vlot bereikbaar en heeft zijn eigen parking. In een familiale sfeer werken we elke dag aan individuele ontplooiing, dialoog en betrokkenheid van het volledige team.


Je rol

In de rol van dossierbeheerder courante dossiers:

  • beheer je volledig zelfstandig enkele courante dossiers : verkopen uit de hand of via Biddit, kredieten en schenkingen.  
  • zie je er als verantwoordelijke voor het dossier op toe dat alle formaliteiten tot aan de ondertekening van de akte correct worden vervuld.
  • ben je de vertrouwenspersoon voor alle betrokken partijen (naast de notaris).
  • zal je, zodra je volledig operationeel bent, de kans hebben om je expertise uit te breiden (nalatenschappen, zorgvolmachten, vennootschappen, successieplanning).

Je profiel

  • Je behaalde een bachelordiploma rechten of rechtspraktijk of bent geïnteresseerd in juridisch werk.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in het notariaat of een andere juridische sector. Heb je geen ervaring in het notariaat, dan zullen we alles in het werk stellen om van deze eerste ervaring samen een succesverhaal te maken!
  • Je kan vlot overweg met de courante software (Microsoft Office) en bent bereid om nieuwe toepassingen aan te leren, bv. Actalibra (SDP).
  • Je hebt een open, vriendelijke persoonlijkheid met aandacht voor ons cliënteel dat grotendeels uit dorpsgenoten bestaat.
  • Je bent leergierig en deelt je kennis en vaardigheden spontaan met je collega’s.

Wij bieden

  • voltijds of deeltijds contract van onbepaalde duur
  • correct loon in overeenstemming met je verantwoordelijkheid en ervaring 
  • talrijke voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, eindejaarspremie, CAO-premie en verplaatsingsonkosten.
  • een aangename werkomgeving, voorzien van alle tools om in de beste omstandigheden te kunnen werken
  • diverse opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • een flexibel en gezinsvriendelijk arbeidsregime rekening houdend met de goede werking van het kantoor 

Google Maps
Google Maps