Overslaan en naar de inhoud gaan

Lydian Corona Webinar Series 1: Waar moet u als werkgever rekening mee houden? - 19 november 2020

Deze pagina delen

Het werklandschap is nog steeds in de ban van het COVID-19 virus. Begin november kondigde de regering een nieuwe lockdown af met verstrengde maatregelen die nog minstens tot midden december van kracht zullen blijven. Heel wat ondernemingen moesten opnieuw de deuren sluiten, in alle andere sectoren werd het telewerk opnieuw verplicht. 

Welke gevolgen hebben deze maatregelen voor werkgevers en hun personeel? In welke gevallen kan u beroep doen op tijdelijke werkloosheid en welke formaliteiten moet u hiervoor op dit moment nog naleven? Wat met wettelijke vakantiedagen die nog voor het einde van het jaar moeten worden opgenomen?

Een antwoord op onder meer deze vragen werd gegeven tijdens dit webinar dat op 19 november 2020 werd georganiseerd door ons Employment, Pensions & Benefits team.

Naast de impact van het inmiddels bekende Coronavirus (COVID-19) op ons privéleven, worden bedrijven in België en de rest van de wereld ook geconfronteerd met belangrijke moeilijkheden en uitdagingen op alle niveaus van hun bedrijfsvoering.

Lees meer over de verschillende gerelateerde onderwerpen

Lydian staat klaar om u te helpen met al uw vragen over de impact van het Coronavirus op uw dagelijkse activiteiten.

Contacteer ons met al uw vragen op corona@lydian.be

Auteurs